יום שלישי, 19 ביולי 2016

היום השני לחופשה ב Salou

את היום השני התחלנו בהליכה רגלית ליעד הראשון של היום, Bosc Aventura, אשר הסתבר שנמצא כ- 10 דקות מהמלון.
מאחר והוא נפתח רק ב- 11 (הם הולכים לישון מאוחר וקמים מאוחר) והגענו קצת לפני, חצינו את הכביש לפארק סאלו, שגם הוא היה בתכנון ובמקרה היה מאוד קרוב.
Parque Municipal de Salou

Bosc Aventura  הוא פארק חבלים ברובו אך הוא כולל גם מיני גולף ופיינטבול. בפארק חבלים יש 3 דרגות קושי שונות. הקטנה יכלה לעשות רק את המסלול הראשון והגדול היה גבולי למסלול הבינוני ואחרי שראיתי ילד אחר שבקושי מגיע לאחוז בחבל העדפתי שלא יעשה אותו. המסלול הראשון עולה 9 יורו לילד. הארוכים יותר עולים קצת יותר. הקטנה מאוד נהנתה ולקראת סוף השבוע שלנו בסאלו ביקשה ללכת שוב. הגדול ויתר ואח"כ התבאס שלא עשה שוב

אחרי הפארק חבלים עשינו גם את המסלול מיני גולף ( 13 יורו לשלושתינו)

יש במתחם גם טרמפולינה בעלות של יורו ל- 5 דקות

חזרנו למלון והילדים שוב נהנו קצת בבריכה.
אחרי ארוחת הערב יצאנו שוב לטיילת, הפעם הלכנו לכיוון השני שלה והגענו עד ה Illuminated Fountain, מזרקה שיש בה הופעה אורקולית כל יום בשעה 22:00.

שוב הגענו למלון אחרי 23 עייפים אך מאוד מרוצים.